مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-18سياسي

فارس من| رسانه ها علت بدحجابی را تبیین کنند/نیاز به روشنگری برای نسل جوان داریم


نسل جوان و نوجوان امروز ایران به دلیل اینکه مخاطب شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی معاند قرار گرفته اند، بین خود و نسل های گذشته شان یک شکاف عظیم ایجاد شده که البته بخشی از آن به دلیل کم کاری نسل های قبلی است.

- گروه زندگی ـ با گسترش تکنولوژی های مختلف از جمله ارتباطات افراد در فضاهای مختلف مجازی تا واقعی، پراکنده کردن خبرهای مختلف از سوی رسانه های متعدد با اهداف مغرضانه در سراسر دنیا با هدف منحرف کردن افکار عمومی و نیروهای جوان و گرفته تا بازی های کامپیوتری وبرنامه های مختلف شبکه های اینترنتی و تلویزیونی چه مستقیم و چه غیرمستقیم گوش جوانان ما را در اختیار گرفته اند.

نوجوانان و جوانان دهه هشتاد و نود باید خیلی بصیرت داشته باشند تا وارد بازی دشمن نشوند با توجه به اینکه ما هم تاکنون خوراک خوب به آنها ارائه ندادیم، طبییعی است که وارد بازی دشمن شوند بدون اینکه بدانند قلب و وجودشان را در اختیار آنها قرار دهند.

این کاربر فارس من، خواستار ورود جدی رسانه ها برای روشنگری نسل جوان و نوجوان امروز می شود و می گوید: اگر می توانستیم به رسالت خود درست عمل کنیم امروز شاهد خیلی مفاسد و مشکلات مثل بدحجابی نبودیم اما درهرحال هنوز وظیفه داریم که کار کنیم و جا دارد مشکلات را حل کنیم مثل اینکه به طور ریشه ای بپردازیم به اینکه علل بدحجابی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رسانه ها علت بدحجابی را تبیین کنند/نیاز به روشنگری برای نسل جوان داریم

فارس من| رسانه ها علت بدحجابی را تبیین کنند/نیاز به روشنگری برای نسل جوان داریم